wtorek, 20 sierpnia 2013

Chłopcy dziś:)/Newsy:)/Chłopcy na tt :)

Chłopcy byli wczoraj w szpitalu dzieciecym GOSH Charity, a poźniej na spotkaniu w sprawie teledysku do drugiego singla :) Dzis mieli spotkanie z Poppy Legion, a teraz maja wolne :) Wczoraj Jaymi i Olly oglądali Big Brithera, a JJ i Cat filmy w TV, Josh był na kolacji z babcia :) Jak już pisałam Geo powiedział że NIE chodzi z Jesy Nelson :) Josh potwierdził, że był ostatnio na zakupach z Chess :)
1.JJ i Geo dzisiaj świetują, ponieważ JJ i Cat kupuja nowe mieszkanie, a Geo zamieszka z nimi :)

2.Chłopcy dzis w The Royal British Legion :)

3.Chłopcy wczoraj :)


4.Geo wczoraj :)
5.Jaymi i Dale Ali (czestnik XF) :)
6.JJ na tt:
'Czy to normalne żeby w moim wieku mieć chorobe lokomocyjną? Moja siostra mowi, że czuje sie jak YUCKERLY lol (nie wiem jak to przetłumaczyć) #JJUJWorld'
@unionjworld Wow to szalone mieć swoje własne konto teraz #JJUJWorld xxxx'
'Wspaniale odwiedzić dziekujemy za zaproszenie!!!!! Są tam bardzo odważne dzieci!!!'
'Ouchey mam włos w oku....jestem taki poirytowany'
'Ponieście rece jeśli uwielbiacie miejski korek???? Musicie uwielbiać siedzieć w korku przez lata....Nie!!!!lol'
'Ide do łożka ludzie.Łożko i film brzmią jak wspaniały plan woop!!!! Night Night Everyone much love xx'
'O zapomniałem powiedzieć, ze zawsze przed pojściem spać musze oglądnąc tv i zjeść bobby ice breaker popsicle. Jeśli tego nie probowaliście, musicie to zrobić'
'Morning ludzie. Obudziłem sie wcześnie i trzeba opuścić łożko!!! Co robicie dzisiaj? X'
'Obudziłem sie szybko na strzyżenie u woop legend!!'
'Morning i @JaymiUJWorld co robicie? X'
'Dziekuje Jockey_jamie za zrobienie tego, uwielbiam to x'
 7.Josh na tt :)
fanka'Wyjdziesz za mnie? I powinieneś follować swoja narzeczona btw(;'
Josh:'Oczywiście, że za ciebie wyjde, kiedy wesele:) Inni chłopcy beda drużbami haha! X'
fanka'#JoshUJWorld jaka jest twoja ulubiona piosenka?
Josh:'Nie beda kłamał kocham 'Best Song Ever'
fanka;'#JoshUJWorld @JoshUJworld czy kiedykolwiek jadłeś ciasta Oreo? Follow me'
Josh:'Nieeeeee, ponieważ czułbym sie jakbym jadł swojego własnego kota lol X'
fanka'Co zazwyczaj zamawiasz w McDonald's?'
Josh'Nie moge uwierzyć, że napisałaś McDonald's World! Zjadłbym coś teraz! Zazwyszaj zamawiam 5 udek kurczaka i słodki sos paprykowy'
fanka;'Lubisz blondynki czy brunetki? Kocham cie tak mocno'
Josh:'Lubie i te i te....hmmmm'
fanka'dlaczego zdecydowaliście sie zrobić własne konta?'
Josh:'Nie jestem pewny naprawde, poprostu chcieliśmy wysłać wiecej miłości lol'
fanka:'Czy to nie dziwne, że macie swoje konta?'
Josh:'Takkkkk zawsze chce na koncu podpisać sie 'JoshX' lol Josh'
'Ohh zrobiłem to lol'
fanka;'Gdzie jest Josh?'
Josh:'Josh jest tutaj helooooooooooo helllloooooo helllloooooo hellloooooo hi hi hi hi hey hey hey hey hey hey :)'
fanka:Czy znasz  Denmar? To bardzo mały kraj wiec pewnie nie. Kocham cie'
Josh'Oczywiście, ze znam  Denmar!!!! Nie moge sie doczekać aby tam pojechać!!'
fanka'Wolałbyś mieć nogi długości ramion, czy ramiona długości nog? Prosze follow me'
Josh'Nogi długości ramion a ty? Chciałbym byc wielką stopa' 
haahha
'Cześć i dziekuje za każde follow tak szybko!!!! Bede kontynuował follow spree wieczorem!'
'Każde follow ktore dostaje sprawia, ze sie uśmiecham, wiec dziekuje :D'
'PS.Zabieram babcie na kolacje dzisiaj....co ubrać? Ona zawsze mi pokazuje lol'
'Robie pierwsze prawdziwe follow spree teraz!!!!! Trendujcie  I followne was mnostwo! X'
'Jest coś bardzo satysfakcjonującego w zdjeciu skarpetek po całym dniu lol'
'Moj pierwszy poranek na twitterze!!!!!! Ale jednak rozpoczął sie źle'
'Said I had a dirty mouth, but she kissed me like she meant it ;)'-tekst 'Best Song Ever'
'Potrzebuje kogoś żeby stworzył moj header!!!! Jakieś propozycje, wyślijcie mi je:) Na prawde to docenie!'
8.George na tt :)
'Czy dalej jestem jajkiem? hahhaX'
'Zmieniłem zdanie! Ciagle followuje'
'Dobrze tato followne cie! haha!'
'Jestem w drodze followując ludzi!'
'Mieliśmy spotkanie w sprawie teledysku do drugiego singla! Jestem podekscytowany strzelaniem bananamiX'
'Dzien dobry! Pierwsze dzien dobry z mojego twittera! Uwielbiam to! Co dziś robicie?'\
JJ;'Dzien dobry i @JaymiUJWorld co robicie? X'
George;'Siedze naprzeciwko ciebie Numpty! Jaką piekna koszulke masz na sobie, jak zebra<3 *to jest krowa George* umm...X'
'Uwielbiam zapowiedź The Hunger Games: Catching Fire!! Nie moge sie doczekac!!! Jestem taki podekscytowany!!'
'Day out! i ja idziemy na olbrzymią huśtawke! Co to za dziwak w tyle? haha'
'boje sie robakow wiec jestem przeniesiony do miejsca pełnego pszczoł, os i ciem! Mehhhh!'
9.Jaymi na tt :)
'Ohh lubie mieć swojego twittera lol'
'Dzisiaj finał Big Brothera przyjacielu- Gina Gina Gina haha lol x'
'Bateria mi pada, a ja ciesze sie twitterem lol'
'Zapomniałem że mam swoje konto lol nie moge sie doczekac Big Brothera kto ogląda?'
'Kto chce zrobić moj header?  '
'Dobra 2 down 2 go Gina jesteś najbardziej zabawna'
'TBH ona nie musi mieć pieniedzy, ale ona zdecydowanie wygrała w moich oczach jako najlepszy wspołlokator w tym roku! Gina!!!!'
'Żartujesz? Moje włosy wyglądają jak ptasie gniazdo tego ranka'
JJ;Dzien dobry  i @JaymiUJWorld co robicie?'
Jaymi:'Nie dużo lol siedze na przeciwko ciebie głupku! Podruże busem są moimi ulubionymi...'
'Dobra zacznijmy jakiś temat żeby porozmawiać lol'
'Dobra wiec gory naleśnikow to jest to! Uwielbiam rozmwiać o naleśnikach co wy na to?'
'Musicie być kreatywni na moim nastepnym follow spree, bez spamu, tylko sie śmieje yeah:)'
'Dobra nastepny temat do rozmowy-Czy myślicie że ktoś powinien wygrać program telewizyjny, bo był 'miły' cały czas, to troche nudne lol'
'Zgadzam sie z wszystkimi team Gina! Kto czeka na CBB w czwartek? Ja bede BBBots Rylana w niedziele'
'Wspaniały dzien z @PoppyLegion '
'Ohh wybraliśmy wyglad naszej płyty!'
'Jeśli chcecie sie pośmiać oglądnijcie to: KLIK'
10.Tło Geo na tt :)
11.Union J merchandise :)







1 komentarz: