wtorek, 27 sierpnia 2013

Chłopcy na tt:)/Turn Up The Radio Festival :)

Okazało sie, że wcześniej Cat mieszkała razem z JJ'em, Jaymi'm i Olly'm w jednym mieszkaniu :)
JJ na tt :)
'Co dzisiaj robicie???? X'
'Myśle, że zaczynam mieć małe uzależnienie od tego samego co Snooki z Jersey Shore.....ogorki- nie moge przestać ich jeść xx'
'Myśle, że każdy to mowi ale nienawidze sie przeprowadzać....to już 2 dzien i nadal nie koniec!!!! Niezadowolony kroliczek xx'
'Dzien Drugi w Domu Big Brother; a' JJ dalej sie wprowadza lol. xx'

Jaymi na tt :)
'Wszystko w porządku?'
fanka: 'Nie, z powodu twojej nowej ikonki'
Jaymi: 'Czemu?'
'Najzabawniejszy epizod z Big Brother'a jaki kiedykolwiek oglądałem! Geniusz hahah x'

George na tt :)
'Monday Holiday Bank Happy X'
fanka: 'Dlaczego dostanie follow od @GeorgeUJWorld jest takie trudne? Nawet jeśli poprosze go zeby zchował moj nick do portfela...'
George: 'Właśnie go z tamtąd wyciągłem! :P Followed! X'
'Nowa ikonka ! X'
'Evening! Kto chce  Follow?! :) X'
fanka: 'Zaraz sie rozpłacze, prosze skoncz z tym i daj mi follow :('
Geo: 'Yey jestem twoim 1,000 follower'sem x'
fanka: 'Nowa ikonka ilysm '
Geo: 'Followed :D Wiec lubisz moja ikonke? :P'
fanka: 'Masz trzy do wyboru:
A.Follow Me
B.A
C.B
Twoj wybor George :)
George: 'Czuje sie jakbym był zahipnotyzowany! haha X'
fanka: 'Spraw że sie uśmiechne, po złym pierwszym dniu w college? :)Ps.Lubisz moją tapete?
George: 'Jutro bd lepiej :D Uwielbiam twoja tapete ;)X'
fanka: 'Prawdopodobnie nawet nie wiesz że istnieje :(x'
George:'Wiem to <3'
fanka: 'George prosze badź mim 1/4 mam grype chyba już od lat, prosze pociesz mnie :)'
George: 'Eww nienawidze grypy! Get Well soon :)'
fanka: Wydałam €236 by zobaczyć was w Dublinie, jade też do Glasgow i Elfast, czy to zasługuje na follow?'
Geo: 'TAK! Do zobaczenia w krotce! Gratulacje za 4/4 X'
fanka (nie oznaczyła go) 'To jest niemożliwe
George:'Nie, nie jest X'

Josh na tt :)
'Mam ochote wyjść dziś z domu w samej bieliźnie, jest cholernie goraco!!!'
'Tak blisko do 100.000 obserwatorów :-) dziekuje wszystkim, ktorzy to dla mnie zrobili !!!!<3'
Follow Bank Holiday Monday....kto chce?
fanka:'Prosze badź moim 1/4 Joshua! Jestem tutaj od pierwszego dnia! Lysm x'
Josh: 'Z przyjemnoscia X'
'RT jeśli czujesz to samo.....'
fanka :'Josh, sa urodziny mojej kolezanki, prosze napisz do niej x'
Josh:'Happy Birthday Lauren!!!!!'
'Dawaj CHELSEA!!!!!!!!'
'RT dla chocolate Hobknobs......FAVOURITE for chocolate Digestives..... Go!'
fanka:'Czy to jakieś Brytyjskie rzeczy?, bo nie mam pomysłu co to może byc'
Josh:'haha to 2 typy ciastek... oba moje ulubione.. moge ci kilka wysłać ;-) '
1.Nowa ikonka i header Jaymi'ego :)

2.Nowa ikonka Geo :)
3.Chłopcy 24 sierpnia z członkami The Vamps :)
4.Nowe zdjecia z Festivalu Turn Up The Radio (24.08) :)















5.Wywiad z chłopcami w Claire's :) (22.08)
6.Mały Jaymi :)


7.Aaron i Amber wczoraj :)
8.Olly wczoraj :)

9.Harriet i Emily wczoraj :)
10.Will i jego kuzynka na slubie cioci :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz