poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Chłopcy na tt/Inne :)

Wczoraj tyle razy dodawałam coś do tamtej notki, że dziś nie mam o czym pisac XD Tez myśle tak jak wy, że ta dziewczyna poprostu była zazdrosna bo w poprzedniej i jeszcze poprzedniej notce sa zdj Geo z Jcats :) Nie zapomnijcie o dzisiejszym tc o 16 :) 'New! Magazine' napisało, że Geo i Jesy pocałowali sie na V Festival:)
Josh na tt:):
'Nie mogę uwierzyć, że położyłem sie na drzemkę wczoraj o 6pm, a obudziłem się dopiero dziś :('
fanka;'Pamietajcie, że jeśli jeden z was bedzie miał mniej followers niż inni nie znaczy to, że kochamy ciebie mniej, Jcats kochają wszystkich tak samo'
Josh:'Ahhh mam nadzieje!!!! Dziekuje:) To bede ja lol'
'Night Night :) Nie moge sie doczekać aby follownąc kilka pierwszy osob na moim nowym PRYWATNYM TWITTERZE jutro!!! Yeeeeeeeee'
'To jest fejkiem! Zrobie swoje jutro! Prosze unfollow to konto+ follow moje prawdziwe jutro'
Jaymi na tt :)
'Miałem dosłownie najlepszy dzien w życiu wczoraj na VFest! Boże błogosławienstwo dla Richarda Bransona lol'
 @UnionJworld  OMG ludzie dopiero sobie uświadomiłem że są pierwsze urodziny Union J za 6 dni! Woop'
  Flatline jest wspaniała kocham te dziewczyny w tyle #originals Woop'
George na tt :)
'Nie moge sie doczekać aby iść i zobaczyć 'Kick Ass2'!!!!!
'INDYWIDUALNE KONTA NA TWITTERZE JUTRO!! Jestem taki podekscytowany!!'
'Nu'Night Przyjaciele!'
JJ na tt:):
'Popieram to co powiedział George!!!! Zajety by zobaczyć 'Kick Ass2' Woop Woop'
2.Jaymi i Geo dziś :)

2.Cat, JJ i Geo byli wczoraj oglądac 'Kick Ass2' :)
3.Emily (przyjaciołka Geo) napisała wczoraj do Jesy, że znalazła ten pączek pod kanapa, a Jesy odpisała, że musiał być smaczny :D (upiekła go pewnie razem z Geo dzien przed jego urodzinami:))
4.Squat challenge na V Festival :) KLIK
5.Will (brat Geo) zmienił ikonke na tt :)
6.Nowe zdj Will'a :)




1 komentarz:

  1. Nominowałam cię do Verisital Blogger i Liebster Awards.
    http://life-is-brutal-sweetie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń