piątek, 16 sierpnia 2013

Manchester/Newsy o nowej piosence:)/Inne :D

Mam dla was kilka newsow o nowym singlu! Wiec wczoraj chłopcy śpiewali go w BBC w Manchester a fani stali pod studiem i go słyszeli Wszyscy mowia że on jest dużo lepszy od CY, i podobno nosi nazwe 'Beautiful Life' (nie jest to pewne, ale fani mowili, że chłopcy dużo razy to śpiewali ). Wiec jeśli chłopcy już spiewali ta piosenke do radia to pewnie niedługo ją usłyszymy:) Olly rowniez słuchał nowej piosenki i mowił, że jest bardzo dumny :D Josh pisał wczoraj z Jcats na tt :)
1.Chłopcy wczoraj w Manchester :)





































2.Chłopcy wczoraj w pociągu :)


3.Chłopcy wczoraj w studiu BBC w Manchester :)

 4.Nowe zdjecie Josh'a i JJ'a :)
5.JJ, Marv (JLS) i Niall (1D) przed wczoraj grajac w golfa :)


6.Chłopcy w 'Top Of The Pops' :) Innych tekstow nie moge przetłumaczyć, bo są za małe...
'Ważyłem 76 kg i byłem bardzo niski. Wszyscy inni chłopcy kochali piłke nożną gdy ja tylko chciałem grac na mojej gitarze.Zawsze byłem wybierany jako ostatni, ponieważ nikt nie chciał w drużynie grubasa, ktory nie potrafi biegać.Nigdy nie miałem prawdziwych kolegow, ale miałem moja gitare i wszystko było dobrze'



7.Filmik dla 'Heat' :)
8.Chłopcy spiewaja Boy Band Song :D

9.Lista rzeczy do zrobienia Cat na wczoraj :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz