czwartek, 22 sierpnia 2013

Chłopcy w Claire's dziś :)Newsy:)/Inne :)/Chłopcy na tt :D

Chłopcy beda dziś na Oxford Street i beda spotykać sie z fanami :)
O BOŻE :D Wczoraj załozyłam nowe konto na tt, żeby spamowac od chłopcow i JJ mnie follownął i do mnie napisał :D hahaha jak to brzmi :D follownijcie mnie tam prosze :)

1.Geo dziś :)
2.Chłopcy dziś w Claire's :)
KLIK 
KLIK 
KLIK 
KLIK 













3.Rzeczy ktore można było dziś kupić w sklepie Claire's :)







5.Geo, Josh i JJ wczoraj :)

6.Olly wczoraj :)
7.Jaymi, Olly i przyjaciele :D ahha
8.Geo na tt :)
'Skyscraper'-piosenka Demi :)
'Mowiłem ci, że zapamietam twoje imie! X'
'W Claire's  naOxford St store jutro! Nie moge sie doczekać żeby was zobaczyć! X'
'Graulacje Perrie i Zayn! X'(Zayn(1D) i Perrie(LM) sie zareczyli :)
 fanka; ' gdy sie uśmiechasz ja sie uśmiecham ::) Marze, żebyś mnie dziś follownął. Prosze spełnij moje marzenie.'
Geo:'Followed you bo gdy sie uśmiechasz to ja sie uśmiecham :)'
'Ptak, Kaczka, Geś w tym wideo! Nie moge przestać sie śmiać! X'
'Powodzenia dla wszystkich ktorzy odpierają swoje wyniki GCSE ( General Certificate of Secondary Education - coś jak nasza matura :)) jutro! X' 
9.Jaymi na tt :)
'Wow  Wentworth Miller-Fair Play wyszedł i odrzucił zaproszenie do Russian Film Festival! '
'Kto chce follow? haha'
10.Josh na tt :)
'PROBY DO CAŁEJ PŁYTY!!!  Ahaksbsbakshsha jestem podekscytowany :D'
'Zrobie zwariowane follow spree!!! Mam nadzieje, że bedziecie online o 6.30 :) Kocham was!!'
'Dobra teraz robie follow spree! HashTag i followne tak dużo jak to możliwe!'
'Uwielbiam dobre follow spree :) Jesli chcecie '
'Powodzenia dla wszystkich ktorzy odbieraja swoje wyniki  GCSE dzisiaj :-) Myśle o was wszystkich!!!!! <3'
11.JJ na tt :)
'Świetny dzien, śpiewaliśmy piosenki z naszej płyty z chłopcami woop woopx'
'Follow time woop x'
'Bede followac do tego czasu aż moja dziewczyna nie każe mi opuścić twittera xx '
 'Czas do łożka piekni ludzie ! Wielki dzien jutro! Mam nadzieje, że zobacze wszystkich was w Claire's (na Oxford Street) xxx'
'Dzien dobry ludzie.Mam nadzieje że zobacze was w  Claire's na oxford street dziś koło 12 woop woop'

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz