środa, 28 sierpnia 2013

Chłopcy na tt:)/Inne :)

Geo na tt :)
'Właśnie wszedłem do mieszkania gdzie jest moim sąsiadem! Pani ktora pomagała nam w przeprowadzce powiedziała, że Lola zdążyła już nasikac wszedzie! Ha! X'
'Off ide do IKEI! Haha X'
Jaymi na tt :)
'Musze opuścic łozko, bo mam mnostwo do zrobienia  zzzzzzzzzz'
'Czy gwiazda z Big Brither'a jest na prawde gwiazdą? Danielle prosze odejdź normalna seria była miesiac temu x'
'Kto jest gotowy na nastepny tydzien?
Jaymi:'Ja jestem LOL'
JJ na tt :)
'Dlaczego Lola zawsze ściga duże psy???? Czy mopsy myślą, ze sa wieksze niż rzeczywiście są???? Lol uspokoj sie Lola x'
fanka:Mozesz to przeczytać prosze? x'
JJ:'Dziekuje za zrobienie tego xx'
fanka'JJ co myślisz o moim cappucino z Jateriną?'
JJ;"to jest wspaniałe xx'
'Czy ktoś widział Lee Evans BIG Live At The 02? Właśnie jestem w moim nowym łozku, w nowym miejscu....wprowadzają Lee Evans, co za legenda!! Xx'
fanka:'Czy możesz być moim 500 ? :(:(:(:(:('
JJ:'Jedziemy z 500 x'
Josh na tt :)
'Właśnie widziałem ostateczną wersje naszej płyty!!! Ahaksbsbaejlo......nie moge sie doczekać, aż ja zobaczycie! X'
'Ludzie mama jednej z moich najlepszych przyjaciolek umarła na raka trzustki rok temu. Prosze wesprzyjcie ją :-) KLIK '
' Miley kocha twerk'
'Ile kiełbasy mozna zrobić z jednej świni?'
'Evening :-) Kto chce follow?
fanka:'Czy musze być perfekcyjną, zebyś mnie zaobserwował?
Josh:'Jesteś perfekcyja taka jaka jesteś :-)'
fanka:'To jest niemożliwe, żeby Josh cie zaobserwował'
Josh:'Oczywiście, że to nie jest :-) właśnie cie zaobserwowałem!'
fanka:'To uczyni mnie najszcześliwsza dziewczyną na swiecie jeśli mnie zaobserwujesz'
Josh:'Awwww oczywiście, że cie zaobserwuje!!!!!!'
fanka:'Nie chcesz mnie zaobserwować, ponieważ jestem brzydka, czy to nie prawda?'
Josh:'To nie prawda! Jesteś piekna :-)'
'Dalej daje follow ludziom :-) z  hashtag '
fanka:'Nigdy nie zdobede follow chyba musze sie poddać :('
Josh:' hey hey zaobserwowałem cie!'
fanka:(ma nazwe Pigeon Power):'Zaobserwuj mnie'
Josh:'Zaobserwowałem cie...ty kochanko gołebi ty!'
fanka:'Nie mow mi, że już cie nie ma :('
Josh:'Nie ide nigdzie :-) zaobserwowałem cie!'
fanka:'Nigdy mnie nie zauważysz ani nie zaobserwujesz :( co ja robie źle :(('
Josh:'Nie robisz niczego źle!!!!! Nie badź smutna!!! W przeciwnym razie bym cie nie zaobserwował :-)'
'Zaobserwuje jeszcze 10 osob i ide do kapieli !!! Hashtag jesli chcesz być jednym z nich :) <3'
fanka:'Narysowałam to! Czy to nie zasługuje na follow?'
Josh:'Pamietam jak cie spotkaliśmy! I twoj rysunek jest chory! (w pozytywnym znaczeniu) '

1.Jaymi wczoraj :)
2.24 sierpien Festival Turn Up The Radio :)
Beneah Your Beautiful :) KLIK
Call Me Maybe :) KLIK





3.Chłopcy w gazecie :)
4.Harley nie jest psem George'a tylko jego przyjaciolki Parisy :)
5.Shellett <3



6.Cat dodała na tt :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz