piątek, 23 sierpnia 2013

DRUGI SINGIEL!/Chłopcy wczoraj :)/Chłopcy na tt :)/Inne :)

JUTRO MIJA ROK OD ZAŁOŻENIA UNION J :) Wiec z tej okazji jest akcja :) (przepraszam tam jest błąd powinno być 24 sierpnia nie października :) KLIK
1.NIESPODZIANKA! Chłopcy zaśpiewali dziś w Leeds kawałek nowego singa :) KLIK

2.Chłopcy byli wczoraj w sklepie Clair's aby podpisywać rzeczy kupione przez Jcats :)






































3.JJ, George i Jaymi 19.08 :)
















4.Kalendarz Union J na 2014r :)






5.Awww Jolly <3
6.Hahaha :D


7.Josh na tt :)
'OXFORD STREET PRZYBYWAMY!! X'
'Ps.Jak wasze wyniki z GCSE (coś jak nasza matura)?? Powiedzcie mi, powiedzcie mi, Powiedzcie mi! Pamietam to jakby to było wczoraj :)'
'DZIEKUJE WSZYSTKIM KTORZY PRZYSZLI NA OXFORD STREET ŻEBY NAS ZOBACZYĆ :D'
' dziekuje bardzo za dzisiaj!!!! Nie moge wyrazić jak wdzieczni jesteśmy za wszystko co dla nas robicie <3 wielkie całusy x'
'KTO TO DO CHOLERY JEST? Nie moge uwierzyć, że to jestem kartonowy ja! Ps. dzieki za bombowe zdjecie'
'W długiej podroży samochodem......hmmm zrobie follow/tweet spree! Tweetujcie i pokaże wam troche miłości'
'REETWEET jeśli jesteś Jcat od samego początku ..........'
'Ide śnić o gołebiu jedzącym banana razem z morsem.....Night X'
'JUTRO jest pierwsza rocznica powstania Union J!!!!!!!!!!!<3'
8.George na tt :)
'Wspaniały dzien na podpisywaniu naszych nowych produktow w 
 'KTO TO DO CHOLERY JEST? Nie moge uwierzyć, że to jestem kartonowy ja! Ps. dzieki za bombowe zdjecie'
George:'To nie jestem ja tylko moja kartonowa podobizna ');) x'
Ollie Marland:'Chce zobaczyć 'Kick Ass 2'! Czy jest tam coś fajnego bracie
Geo:'Tak jest niesamowite! ;) znam kogoś w tym filmie, musiisz go poznać! x'
'36°10′30″N 115°08′11″W X'
'Nie moge uwierzyć, że jutro wypada cały rok z Union J! Kocham was  X '
9.Jaymi na tt :)
'Na naszej drodze do sklepu Claire's na  Oxford Street do zobaczenia xx'
'Nie moge sie doczekać koncertowania w ten weekend ale nie dwoch nocy z daleka od x'
'To nasze urodziny jutro 1 rok x'
10.JJ na tt :)
'Czuje sie jak duże dziecko! W busie  pytam  'Czy już jesteśmy?' co 5 minut. Przepraszam Martin to musi być denerwujące, ale czy już jesteśmy? x'
'Night! Śpijcie dobrze X'
11.Z nowej sesji :)




1 komentarz: