czwartek, 29 sierpnia 2013

Twitter/ Inne

1. Josh na tt:

"Dzisiaj jest dobry dzień żeby zrobić sobie tatuaż... Hmmm :)"
"Wszystkiego najlepszego Mr. Liam Payne"
"Spędziłem cały dzien na lotnisku... To sprawiło, że chcę wrócic na wakacje :("
"Czas na tatuaż. Jestem zdenerwowany"
"Tatuaż zrobiony! Zdjęcie jutro!"
"Właśnie sobie uświadomiłem dlaczego Zebra Crossing (przejście dla pieszych) jest nazwane zebra crossing. Wyglądają jak paski u zebry lol! Teraz to widze" - Boże Josh, osłabiasz mnie czasami swoimi odkryciami hahaha :D
"Okej, to był najbardziej przypadkowy spozywczy sklep! Nappy Cream, butelka wina i Space raiders!" + zdjęcie:


"Właśnie położyłem nappy cream na tatuaż.... Nie mogę się doczekać aż go jutro zobaczycie!"
Fanka: "Co robisz na lotnisku?"
Josh: "Właśnie mamy występ w Heathrow Airport"
Fanka: "Jeśli tatuaż się nie uda to zapłacę Ci za usunięcie go laserem!"
Josh: "Haha, dziękuję! Jeśli tak będzie to skorzystam z tej oferty!"
Fanka: "Josh, proszę zaobserwuj mnie! Obserwujesz ludzi którzy piszą do Ciebie tylko raz a ja miałam juz limit 5 razy!"
Josh: "Przepraszam :( Oczywiście, że Cię zaobserwuję!"

2. George na tt:

"Co się dzieje? Jestem trochę przerażony na myśl o tatuażu. Co o tym myślicie?"
"Wszystkiego najlepszego @Real_Liam_Payne! Miłego dnia!"
"Mój tatuaż jest mały i uroczy! I dużo znaczy! Kocham go!"

3. JJ na tt:
"Tatuaż skończony!"
"Żenujący moment kiedy telefon wypadnie Ci na ruchliwą ulicę. Byłem cały czerwony"

4. Jaymi na tt:

"4 godziny i tatuaż zrobiony, wygląda niesamowcie!"

Tak więc jak widzicie wszyscy chłopcy zrobili sobie dzisiaj po tatuażu. :) Co do Jaymiego i JJ'a nie mam nic, ale że Josh i Geo? Nie mogę się doczekać aż chłopcy pokażą nam jak one wyglądają! Awww.

5. Chłopcy dzis na lotnisku w Heathrow:


6. Zdjęcie zrobione przez ich tatuażyste dzisiaj:


7. Chłopcy w magazynie We Love Pop:



8. Chłopcy w kampani dla fundacji dla chorych dzieci zapraszają do Newmarket:


9. Union J w Bliss Magazine:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz