środa, 7 sierpnia 2013

Now Magazine - George vs Harry - tłumaczenie

George Shelley z Union J czy Harry Styles z One Direction -
kto jest lepszy?

UWAGA: to jest tłumaczenie artykułu! Nie napisałam tego ja! Zwróćcie na to uwagę moi drodzy. :)

"To pytanie zadała mi moja 6-letnia siostrzenica. Dla niej jednak odpowiedź była prosta- super słodki George wygrywa.
Wyjaśniła mi, że jeden z autorów hitu Carry You ma lepsze włosy, jest ładniejszy, ładniej śpiewa, jest ładniejszy, ma piękniejszy uśmiech, jest ładniejszy, ma lepsze imię (naprawdę?) i jest ŁADNIEJSZY!

Okej, zgadzam się z nią, że George jest lepszy niż Harry. 

Mimo iż George jest starszy od Hazzy o 6 miesięcy sądzę, że to właśnie on jest lepszym przykładem idola dla mojej siostrzenicy. Z dwóch powodów:

Pomimo iż Harry wyznał w wywiadzie, że uprawiał seks tylko z dwoma osobami, zyskał on reputację chłopca dla pań. Spotykał się ze starszymi kobietami takimi jak Caroline Flack, Taylor Swift, Emily Atack.
Tymczasem George jest obecnie wolny i nie ma za sobą żadnych romansów z celebrytami (trzeba przyznac, że nie miał jeszcze nawet szansy na to). Punkt dla pana Shelley!

O ile mi wiadomo George nie ma też żadnych krzykliwych tatuaży jak Harry (chociaż pewnien fansite twierdzi, że Geo ma tatuaże lwa i małpy na tyłku). 
Asortyment Hazzy to m.in. wieszak i kłódki- nic dziwnego, że kilku z nich żałuje!
"Są po prostu straszne" - mówi Styles - "Żałuję tego jednego (kłódki, którą wykonał Ed Sheeran) na nadgarstku. To znaczy... jest okropna!"

Choć George ma jeszcze czas aby zniszczyć sobie ciało, był o krok podjęcia decyzji o zrobieniu sobie tatuażu baterii Duracell na jego bicepsie.
Rozsądny chłopiec! Miejmy nadzieję, że nie zmieni zdania!"

2 komentarze:

  1. Jestem Directioner i kocham Harrego Stylesa. Tą stronę polecił mi Oficjalny Blog o One Direction. Też przeszkadzają mi jego tatuaże no ale co ja na to poradzę... :( wchodzę sobie na tą stronę i czytam pierwszy wpis (ten) poradę co do włosów dał mu Hazz, a tak naprawdę nie umawiał się z Emily. Poza tym George cały czas gada o Demi Lovato. Proszę nie mówcie że jeden jest lepszy od drugiego, ponieważ oboje mają wielki talent.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JA TYLKO PRZETŁUMACZYŁAM ARTYKUŁ! to nie sa moje słowa. ;)) jednak tez mysle tak jak Ty, tez go uwielbiam, jestem directioner, tatuaze sa fajne, ja np je u Hazzy uwielbiam. ;)) <3
      to są słowa redaktora magazyny NowMagazine, nie moje, więc nie myslcie czasami, ze ten artykul zostal napisany przeze mnie ;) dzięki

      Usuń