sobota, 3 sierpnia 2013

E-mail od Josh'a (tłumaczenie) :)

Jednak udało mi sie znaleść kilka minut na przetłumaczenie :)
Moj weekend był bananowy!
Na początku poszliśmy do studia i nagraliśmy kawałek nowego singla! Uważałem, że to
troche trudne ponieważ, poprzedniej nocy byliśmy z chłopakami z JLS i James'em Arthurem
haha! Ale dałem rade!

Te pare dni były piekne! I przyszła piatkowa noc. Pare osob z mojej rodziny powiedziało
że pojdziemy na wczesny obiad urodzinowy. Nie wiedziałem, że bedzie tam cała moja
rodzina i dwoje najlepszych przyjacioł. To była najlepsza niespodzianka! Było wpsaniale
zobaczyć całą rodzine, ponieważ nie widze ich wszystkich za czesto. Jestem szczesciarzem
że ich mam :)

Nadszedł weekend i świetowalismy urodziny George'a w sobote. Zrobiliśmy wspaniały
koncert w Liverpool! Jechaliśmy z powrotem do domu i chłopcy obudzili mnie o 24, żeby
powiedzieć, że mam 21 lat!

Niedziela była zwariowana, nie tylko dlatego, że były moje urodziny, ale tez dlatego,
że mieliśmy koncerty w Kent i Manchester w jednym dniu! Menadżerowie powiedzieli, że
to jest możliwe tylko jeśli polecimy helikopterem z Kent do Manchester! Wiec byliśmy
jak Royal Marines w tym helikopterze...po 5 minutach Jaymi i George zasneli, a JJ i ja
uwielbialismy życie. Nie mineło 15 minut i byłem znudzony lol. Chłopcy pozwolili mi
siedziec z przodu, i pilot helikoptera musiał myśleć, że jestem dobry w tym. haha.

Cały weekend był cudowny i nie moge sie doczekac kilku nastepnych tygodni :)

Chłopcy i ja poszliśmy popatrzeć ma listy od fanow i musze powiedzieć wielkie dziekuje
do wszystkich ktorzy pomogli sprawić, że te urodziny były najlepsze! Wszystkie wasze
kartki i prezenty były wspaniałe i nie moge podziekowac wam wszystkich wystarczająco!
Jestem szczesciarzem, że mam was i moją rodzine. Moja mama zrobiła mi niesamowita
ksiażke ze zdjeciami z całego mojego zycia i sie popłakałem, to było takie kochane.

W nastepnym tygodniu bedziemy prezenterami w 'Daybreak' i zaczynamy sie do tego przygotowywać.
Musze zrobić prace domową na pierwszy raz jak w szkole (bedać szczerym to nigdy jej nie
robiłem)

Wspaniałego weekendu! Do zobaczenia w 'Daybreak' :)
Joshxx

1 komentarz:

  1. dziękuje ,że przetłumaczyłaś :)
    ooo Josh jest taki słodki *.*

    OdpowiedzUsuń