sobota, 17 sierpnia 2013

Chłopcy na twitterze:)/E-mail :)

Jaymi i Olly byli wczoraj na 17 urodzinach przyjaciela, JJ i Cat byli na pączkach, Josh spotkał sie z przyjaciołmi, a Geo oglądał telewizje :)
Jaymi na tt:
'Dobra, skonczyłem cała moją gre na x boxie, co teraz?'
'Impreza Impreza Impreza'
Josh na tt:
'Nocny wypad z wszystkimi moimi chłopakami:)'
'Może wypiłem pare drinkow, ale każdy kto wspierał nas do tej pory znaczy dla mnie bardzo dużo!!!!! Mam na myśli to, że bardzo was kocham!!'
Geo na tt:
'Dlaczego nigdy wcześniej nie widziałem 'Modern Family'?
1.Wczorajszy e-amil od JJ'a :)

'Czesć! Robimy nasze indywidualne twittery w poniedziałek!
Możecie obserwować nas wszystkich i widzieć jak piszemy do siebie i oczywiście do was! Musimy wam powiedzieć i pokazać bardzo dużo oraz mamy dla was dowcipy :) Wiec w poniedziałek robimy twitcama gdzie będziemy wybierać nazwy dla naszych twitterow. Wiec mamy nadzieje, że będziecie naszymi pierwszymi obserwującymi...mamy jeden problem, nie mamy żadnych profilowych zdjęć jeszcze wiec mamy nadzieje, ze zrobicie tyle ile tylko możecie dla ans (nie jesteśmy leniwi po prostu uważamy, że zrobicie to lepiej!)
JJs Diary:
 'W tamtym tygodniu prezentowaliśmy w Daybreak, co było bardzo ekscytujące, ale też przerważające w tym samym czasie...
Tu jest zdjecie mnie i Jaymi'ego w studiu
W jednym z nich poznalismy Chloe Moretz,aktorke z Kick Ass 2, jeśli nie słyszeliście to bedziemy na chwile w tym filmie i mozna go już obejrzeć wiec zrobcie to!
W sobote byliśmy w Crewe w Cheshire na J16 Total Access Live. Spotkaliśmy mnostwo naszych starych znajomych, a publiczność była baaaardzo głośna. Wiec ogromne dzieki dla wszystkich ktorzy tam byli i nas wspierali.
Myśle, że to był nasz pierwszy raz w Crewe i pokochaliśmy to wiec mamy nadzieje, że wrocimy tam wkrotce.
Rowniez w tym tygodniu byliśmy w studiu i śpiewaliśmy nasz drugi singiel ##$^&@.... ahhh wymyślenie tytułu nie jest takie proste. Ale jesteśmy zajeci do pokazania wam tego w krotce i mam nadzieje, ze zaczniecie uważać, że czekanie było tego warte.'
2.Cat była wczoraj z JJ'em na pączkach :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz