środa, 21 sierpnia 2013

Newsy:)/Chłopcy na tt :)/Gify z tc :D

chłopcy maja dzis wywiad dla Australii, potem Geo ma kurs jazdy a potem mają probe z piosenkami z płyty :) Chłopcy wczoral nagrywali dla Royal British Legion :)
2.Chłopcy właśnie są na probie :)

2.Josh na tt :)
'To wspaniałe, że chłopcy z @onedirection idą na premiere ich własnego filmu dzisiaj!!!! Cieszcie sie tym chłopcy! X'
'Wspaniale, wszedłem w skarpetkach pod prysznic ZNOWU......już drugi raz w tym roku lol!!!!!'
'DZIEN DOBRY WY PIEKNE STWORZENIA :D !! Wuuuu2?'
fanka:'Czekam na follow od ciebie bo cie kocham'
Josh:'Wiec cie follownałem :) Miłego dnia!!! Uśmiechaj sie dużo :)
' powodzenia jutro!!!!!'
3.JJ na tt :)

'Nienawidze gdy siedze w aucie i okazuje sie, że klimatyzacja jest zepsuta. Co robić????? Wystawienie głowy przez okno brzmi jak dobry pomysł. Woopx'
'Jestem taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaki SZCZEŚLIWY W TYM MOMENCIE WOOP!!!'
'Nieeeeeeee czuje że grypa nadchodzi!!!! Tabletki przeciw grypie są już przygotowane x'
'Czuje sie lepiej po wczorajszym kuflu soku pomaranczowego i tabletką przeciw grypie wczoraj zanim połozyłem sie do łożka YEYYYY!!!!! Co robicie?? x'
fanka;'Popatrz na moj rysunek Xxx'
JJ:'wow dziekuje za to. jest świetne x'
4.Jaymi na tt :)

'Właśnie skoczyłem na bungee lol'
'Mam nadzieje, że chłopcy z beda sie dziś wspaniale bawić'
'Uwielbiam moją nową koszulke, wszyscy sprawdzcie sklep online mojego przyjaciela Michaela KLIK'
'Właśnie sie zorientowałem, że przeprowadzam sie za trzy tygodnie, musze przygotować moje łyżwy '
'Na każdym zdjeciu ktore oglądam mam na sobie koszulke z  . Dlaczego?...oh bo one są CHORE (z pozytywnym znaczeniu)!
'Uwielbiam te dwie rosyjskie zawodniczki ktore pocałowały Onthe na podium w proteście do żałosnego barbarzyniskiego prawa anty gejowskiego '
5.George na tt :)

fanka:'Płacze, jem czekolade i słucham 'Carry You' ponieważ nigdy mnie nie followniesz ;c'
George:'Followne cieeeee *głos jak w Carry You*'
'Kto jest na premierze 1D!? Wygląda to zabawnie! X'
'Dzisiaj są urodziny Demi? X'
Will (brat Geo):'Mam ochote na coś słodkiego!! Uwielbiam kiedy moja budzi jest pełna czekoladowego ciasta :) !!'
Geo:'Nie mow nikomu bracie ale właśnie to zrobiłem... Musze iść teraz pobiegać! haha!x'
' do zobaczenia w Portugalii! :D'
'Kto chce być moim 100 follow?'
'Nie moge wybrać, jak moge zrobić to tak szybko?'
'Co jeśli followne jakieś losowe konto a potem zrobie follow spree?'
'Teraz nie moge zdecydować jakie losowe konto follownąć! Haha! MEHH!!'
'Ummmm'
' Aghhh'
'Dobra już wiem X'
'Zdecydowałem że moj 100 follower i tweet bedzie dla  X'
'No i teraz follow spree!  thats the tag! X'
'Kawa, wywiad z  Smallsy dla Australii, lekcja jazdy, potem proby z piosenkami na płyte! Cały dzien zapełniony!! X'
'Przewrociłem sie i rozlałem kawe na kanape!!!! Właśnie dlatego nie lubie porankow!
haha X'
6.Pierwsze tweety chłopcow :)



7.Spencer (brat Geo) 2 dni temu z Harriet :D ahahahha rozwala mnie jego smiech :D KLIK

8.Z twit cama :)















9.Jaki Jaymi :D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz